Terwinseler Straatmarkt

43e Terwinseler Straatmarkt

21 mei 2017

Terwinseler Straatmarkt Online

Online inschrijven



Terwinseler Straatmarkt 21 mei 2017

Via Terwinseler Straatmarkt Online kunt u zich als handelaar inschrijven voor deelname aan de Terwinseler Straatmarkt.

De inschrijving voor de Terwinseler Straatmarkt 2017 is gesloten.

Wilt u tijdig op de hoogte gebracht worden van de start van de inschrijving voor de 44e Terwinseler Straatmarkt, op 6 mei 2018? Maak dan hier een Standhoudersaccount aan.

Inschrijven voor de Terwinseler Straatmarkt verloopt als volgt:

  1. U logt in met uw Standhoudersaccount en vraagt 1 of meer stands aan;
  2. De marktmeester beoordeelt uw Aanvraag. Als de Aanvraag in orde wordt bevonden, ontvangt u van ons een Tijdelijke Reservering. Een Tijdelijke Reservering vervalt automatisch na 2 weken.
  3. Na betaling van de kosten (binnen 2 weken) wordt uw Tijdelijke Reservering omgezet in een Bevestigde Reservering. Na de administratieve verwerking ontvangt u van ons de Definitieve Reservering.
  4. Vlak voor de Terwinseler Straatmarkt wordt de markt ingedeeld en delen wij u de definitieve plaats mee.

Aanmaken Standhoudersaccount

U dient de eerste keer zelf uw Standhoudersaccount aan te maken. Een nieuw Standhouderaccount maakt u hier aan.

Aanmelden op uw Standhoudersaccount

 
Let op: uw inlognaam is uw emailadres

inlognaam:


wachtwoord:
 

 
Wachtwoord vergeten of verificatiemail niet ontvangen?
Stel hier uw wachtwoord opnieuw in.

Nog steeds geen succes? Controleer uw spamfilter of voeg ons toe aan Vertrouwde Afzenders.

Vragen? Opmerkingen?

De inschrijving voor de Terwinseler Straatmarkt verloopt electronisch. Mocht u problemen tegenkomen in het gebruik van Terwinseler Straatmarkt Online of bij het inschrijven van een of meer stands, neem dan contact met ons op via ons emailadres.

Veelgestelde Vragen - FAQ

  1. Wat is een Standhoudersaccount, en wat kan ik er mee?
    • Met een Standhoudersaccount maakt u zich bekend bij de Terwinseler Straatmarkt. U doet dat maar 1 keer, de komende jaren kunt u ieder jaar weer inloggen in uw Standhoudersaccount en dan een Aanvraag indienen voor de Straatmarkt van dat jaar.
      Als u door het jaar heen verhuist kunt u de gegevens zelf eenvoudig aanpassen. Als u van emailadres verandert is het wel belangrijk om dat aan ons door te geven, zodat wij die in het systeem kunnen aanpassen.
       
  2. Ik heb meerdere stands op de markt, hoe vraag ik dat aan?
    • U kunt in uw Standhoudersaccount meerdere Aanvragen indienen. U hoeft dus maar één Standhoudersaccount aan te maken.
       
  3. Ik heb geen email, of ik ken mensen die normaal op de markt staan en geen email hebben. Kan ik nu niet meer inschrijven?
    • Natuurlijk bent u ook zonder email of internet van harte welkom op de Straatmarkt. Via ons infonummer kunt u telefonisch een inschrijfformulier aanvragen, zodat u zich schriftelijk in kunt schrijven. Voor schriftelijke inschrijvingen worden wel administratiekosten (euro 3,50) berekend.
       
  4. Ik probeer een Standhoudersaccount aan te maken of heb een Aanvraag ingediend maar ik ontvang geen mailbericht van u!
    • Dit komt met name voor bij adressen bij hotmail.com, hotmail.nl, msn.com, outlook.com, gmail.com en andere aanbieders van webmail. Email gestuurd naar adressen van uw provider (bijvoorbeeld @ziggo.nl, @tele2,nl en dergelijk) komen meestal wel aan.
      Controleer uw spamfilter of de map ongewenste email of daar berichten van ons in terecht gekomen zijn, of gebruik een ander emailadres. U kunt ook zelf ons emailadres toevoegen aan de veilige of vertrouwde afzenders.
       
    • Toevoegen van info@straatmarkt.nl aan Veilige afzenders voor hotmail / outlook.com / msn.com
      *Login met uw emailadres op hotmail / outlook.com / msn.com
      *Klik op het Tandwiel-icoon rechtsboven
      *kies in het menu: opties
       
      De pagina met opties opent nu.
      *kies bij Ongewenste e-mail voorkomen: Veilige en geblokkeerde afzenders
      *kies Veilige afzenders
       
      De pagina Veilige afzenders opent nu.
      *Voer in bij De afzender of het domein dat als veilig moet worden gemarkeerd: info@straatmarkt.nl
      *klik op de knop Aan lijst toevoegen
    • Voor het whitelisten van ons emailadres bij andere emailproviders: ook hier kunt u emailadressen toevoegen aan Veilige of Vertrouwde afzenders. Wilt u weten hoe? Raadpleeg de help-functie van uw provider.
       
  5. Ik heb een Aanvraag ingediend, wanneer hoor ik daar iets van?
    • Als u een Aanvraag heeft ingediend, kunt u de status van uw Aanvraag zien in uw Standhoudersaccount. Als u inlog ziet u daar de ingediende Aanvragen. U kunt de Aanvraag daar inzien. Als wij uw Aanvraag voorlopig hebben goedgekeurd, ontvangt u daarvan een email.
      Een plaats op de Straatmarkt is pas gereserveerd als u binnen twee na de goedkeuring de deelnamekosten heeft voldaan. Via uw Standhoudersaccount kunt u de betaling snel en veilig via iDeal regelen. Maar u kunt natuurlijk ook altijd zelf een overschrijving verzorgen.
       
  6. Ik probeer me in te schrijven maar ik krijg de melding dat het emailadres al voorkomt in het systeem?
    • U probeert een Standhoudersaccount aan te maken met een emailadres dat in het systeem zit. Waarschijnlijk heeft u al een Standhoudersaccount aangemaakt, daar kunt u dan gewoon op inloggen. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u via de link het wachtwoord opnieuw instellen. Als u daarna inlogt op uw Standhoudersaccount kunt u de Aanvraag aanmaken.
       
  7. Ik heb me ingeschreven voor een stand, wanneer krijg ik te horen waar ik kom te staan?
    • Als u betaald heeft, en een Bevestigde Reservering heeft, dan ontvangt u kort voor de Straatmarkt bericht over de toegewezen standplaats. U kunt zich daar op de dag van de Straatmarkt dan rechstreeks bij de Straatmedewerker in de betreffende straat melden. De Straatmedewerkers zijn herkenbaar aan oranje hesjes. Zij wijzen u uw plaats en zijn uw eerste aanspreekpunt.
       
    • Als u nog niet betaald niet, maar wel geaccepteerd bent (u heeft dan een Tijdelijke Reservering) raden wij u aan om per direct de betaling per bank of Ideal te voldoen. Anders dient u zich op de dag van de Straatmarkt vanaf 7.00 uur te melden bij de Info-wagen Handelaren, geparkeerd op de Schaesbergerstraat ter hoogte van Smidshof / Zorgcentrum Firenschat. U kunt daar contant afrekenen, waarna u een kwitantie en uw standnummer ontvangt. Mocht u reeds betaald hebben, neem dan een bewijs van betaling mee. Mochten wij uw betaling niet terug kunnen vinden, dan dient u alsnog contant te betalen. Voor de contante betaling worden administratiekosten berekend.
       

© Terwinseler Straatmarkt: contact via email - maintained by IdeActive BV ICT & new media